بی مقدمه شروع میکنم ! شخصیتی دارم که نوشتن بهم آرامش میده و روحمو نوازش میده...با نوشتن آروم میشم هیچ وقت نبوده که کاغذ و خودکاری جلوم باشه و من پرش نکرده باشم.....

برای هشتمین بار هست که دارم وبلاگ نویسی رو شروع میکنم و قطعا تا آخر زندگی آخرین بار هم خواهد بود !

این وبلاگ موضوع مشخصی نخواهد داشت...ممکنه گاهی طنز بنویسم گاهی عاشقانه گاهی عارفانه..ولی سعی میکنم واسه ی مطالب طنز جای بیشتری بزارم تا حداقل خنده ای روی لباتون نمایان بشه

این وبلاگو شروع میکنم  تا سال های آینده با خوندن این وبلاگ گذشته ها با همه ی خاطرات شیرین و تلخش واسم زنده بشه و از خوندنشون لذت ببرم

نوشته هامو مثل دفتر خاطره اینجا ثبت میکنم باشد که بیاموزیم زندگی کردن را.......!

خیالتون جمع ! از هیچ وبلاگی کپی نمیکنم حرفا همه واسه خودمه و اگه هم چیزی کپی کردم منبع هم میگم.....

یادمه اولین وبلاگی که درست کردم و خیلی گل کرد دوستای خوبی پیدا کردم که کمکم میکردن امیدوارم این بارهم بتونیم با هم یه محیط سالم و زیبا داشته باشیم بدون هیچ دغدغه ای !

و اگه هم مطلبی مورد نظر داشتین با کمال میل قبول میکنم که بزارم !

امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشید !

مهسا