ضمن خیر مقدم به شما دوستان عزیزHelloاول از همه بگویم با توجه به اینکه تعداد آمار و نظرات دارد بیشتر میشود احساس میکنم این وبلاگ بسیار پیشرفت خواهد کرد و خوشحال هستم که دوستانی گلی مانند شما ها را یافته ام....

این پست به برسی موضوعی میپردازیم که بسیار خوراک زبان طنزمان میباشد و کلی با آن حال مینماییم و میخندیم و آن چیزی نیست جز ادبیات منحصر به فرد دکتر محمود احمدی نژاد میباشد که سوژه ی بسیاری از سایت ها و همچنین در اخبار بسیت و سی از آن یاد شد...

قصد من از نوشتن این پست اصلا توهین به شخص شخیص دکتر نیست هرچند دستمان باز بود ممکن بود.....

به هر حال ما هیچ خواستار فیلتر شدن وبلاگمان نیستیم

بسیاری از سوتی ها یا سوتی که چه عرض کنم مدل صحبتشان اینطور هست در همایش ایرانیان مقیم خارج کشور بود تا من آن جمله هارا برایتان میگویم :

او به جای ضرب المثل آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت گفته است آن ممه را لولو برد.... حالا یکی نیست بگوید...بیخیال !

او برای نمایاندن پیشرفت های این جامعه ی اسلامی بیان کرده : یادتان هست قدیم ها میگفتند فلان کشور موشک مسازد ایران آفتابه ؟ این جمله هم جای بسی تفکر و تامل دارد

او در این جلسه خطاب به اوباما گفته است : آب را همان جایی بریزید که میسوزد حالا آن جا کجا هست من نمیدانم خودش میداند و خدای خودش.....مثال تبلیغاتی اش این یک راز است بین خودت !!

و در آن همایش با اعتماد به نفس بسیار گفته است : آن صهیونیست های احمق آدم اجیر کردهاند تا مرا بکشند آخر یکی نیست بگوید ای (ساتسور) (سانسور) کسی وقتش را برای کشتن تو تلف میکند ؟

در سومین سفر استانیش به اصفهان برای توصیف آمریکا گفته است : چهار پای در گل گیر کرده در باتلاق منطقه !

درواکنش به صدور سومین قطعنامه علیه ایران از سوی شورای امنیت گفته است و از نظر من خنده دار ترین جمله همین است که هر وقت میشنوم غش غش بر زمین دراز شده و میخندم : آنقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود !

او برای ابراز محبت خود به آقای لنکرانی نیز گفته بود : آقای لنکرانی مثل هلو میمانند آدم دوست دارد بخورشون که این مارا مشکوک به رواج...در ایران میکند...

ایشان از این جمله های ژانگوله زیاد گفته اند ولی ما بامزه ترین ها را گلچین کرده تا شما را بخندانیم

جالب اینکه غلامحسین الهام سخنگوی پیشین دولت در دوران زعامت دولت نهم یکبار گفته بود که ادبیات احمدی‌نژاد با ابداع گفتاری به دور از تکلف، قدم در مسیر احیای عزت و اقتدار ملی و افزایش ضریب امنیت میگزارد !!

کلا این ها گند هم بزنن خوبیشان این است که پشت هم را خالی نمینمایند

شعر نامربوط یا به عبارتی مربوط به سیاست هرچند برای قدیم هاست ولی خوب طبع شعرمان گل کرد گفتیم اینجا بگزاریم اصولا ما کلا در قدیم سیر میکنیم و همان زمان که خبر های داغ میرسد حال نوشتن نداریم :

شاعر : صوصک سورتی

هرکی اگه چاق و تیپش بده                پولشو بیخودی به دکتر نده

لپای ابطحی رو دیده بودین ؟               ماجرای چاقیشو شنیده بودین ؟

اون نمیخواد بره رژیم بگیره                  بزار رژیم بیاد اونو رو بگیره

چند روزی توزندان اوین میگرده             یه دفعه ولی مانکن برمیگرده

لینک نامربوط : روش های تشخیص خیانت شوهران !!

 پی نوشت 1: از نوشتن توهین بپرهیزید که کامنتتان پاک میشود لطفا جنبه داشته باشید این ها همه جنبه ی طنز دارد !

 پی نوشت 2 : دوستان عزیزاگر حوصله اش را داشتید جلوی نام لینک من عبارت طنز را اضافه کنید : صوصک سورتی(طنز)

پی نوشت 3‌ :یک حسی به من میگوید فردا به تلفن خانه مان زنگ میزنند و میگوید خانم مهسا توپولی شما هستید ؟ من میگویم بله میگویند تشریف بیاورید میخواهیم دیگر توپول نباشید! (همان روش های تضمینی لاغری که در شعر گفته شد)