والا خودمم نمیدانم که علت دیر به دیر آپ کردنم را چه بگویم گویی مجموعه ای از عوامل دست به دست هم داده تا من توان نوشتن را پیدا نکنم وگرنه وقت را که زیاد هم دارم گاوچران!

در کل انگار قلمم خشکیده و اصلا نمیدانم چه بنویسم !انگار هرچه سیاست و اتفاقات پر خبر تر میشود نوشتن من کم تر میشود.whistling

داشتم خبرهارا در سایت های مختلف دنبال میکردم که دیدم در مورد واگزاری دولت به مترو بحث داغی وجود داردگاوچران !

با خودم فکر کردم اگر بخواهند مترو را به دولت واگزار کنند یحتمل دو ماه اول بلیت مترو را دولت ارزان میکند از خود راضیبعدشم آقای رئیس جمهور در یک برنامه ی تلوزیونی ظاهر میشود که لابد مجری اش هم آقای حیدریست شیطانو بیان میکند مردم بهترین مدیران اقتصادیند و خودشان بهتر میتوانند حسابشان را مدیریت کنند خلاصه آقا ما متروهم هدفمندش کردیم هورا!

از این ماه هم 1000تومن میزنیم تنگ حساباتون تازه یه چیزیم میمونه تو جیبتون از خود راضی!

اینو الکی خرج نکنیدتعجبااا ! سعی کنید هدفمند باشه !مشغول تلفن

به دلیل بی تجربگی و ناکارآمدی دولت ساخت لوکوموتیوهارا به بخش خصوصی میسپارد و فقط قصدش از این کار بیکار نماندن بخش خصوصیست نه چیز دیگریابرو!

که بعد از آن هم لابد خبر میرسد نیشخند:

 که مترو از ریل خارج شده یا بنا به خواست الهی بدون هیچ دلیلی آتیش گرفته تعجبسوال!

خدا به خیر کند !