جاتون خالی چند روز پیش فاینال داشتم

منم که دقیقا نصف کلاس زبان رو مسافرت بودم به یه بدبختی خودمو واسه فاینال آماده کردم

ولی معلم محترم لطف کردند اینقدر سخت گرفتند امتحانو که اونایی که غیبت نداشتند شاکی بودن دیگه من که بماند....

آخه فاینال 6 صفحه آچااار ؟؟

خودمم نمیدونم بالای 70 میشم یا نه فقط امیدوارم چون اصلا حاضر نیستم دوباره بشینم سر کلاسای این ترم !

گفتند واسه ی شروع مدارس L6 ساعتش از 7.30 تا یه ربع به 9 هست که همه اعتراض کردند

بعد زنگ زدند به2 نفری که پبت نام شده بودن که راضین ساعت کلاس زودتر باشه اوناهم گفتند نه !

و در نتیجه حرف دو نفر و قبول کردند حرف یه کلاسو نه !

البته من هرچی دیرتر باشه بیشتر دوس دارم ولی دیدم همه ناراضی هستند با توجه به خصومتی که نسبت به آقای رئیسمون دارم گفتم واقعا منطقیه حرف دو نفر حساب بشه حرف بقیه نه ؟

گفت دیگه روال کار همینه نمیشه من خودمم کلاس زبان میرفتم ساعتاش همونطور بود

و این چنین شد که ازش متنفرمعصبانی