نمیدونم چرا اینقدر تو نوشتن تنبل شدم !

واسه ی من نوشتن طوریه که تا رو غلطکش افتادم دیگه بیخیال نمیشم ممکنه هر روز بنویسم ولی وقتی سراغش نرم کلا دیگه کششی ندارم واسه ی نوشتن !

انگاری از وقتی آدرس بلاگمو عوض کردم دیگه انگیزه ای ندارم ! ولی خوب میدونم که اینجوری برام بهتر بود..

امروز اولین روز مدرسه هم به خیر گذشت. یه نفر از کلاسمون رفته بود در عوض یکی دیگه به جاش اومده بود که گویا وضع درسیه خوبی داشت و معدلش 17 بود و به قول مدیرمون رقیب پیدا کردی مطهره هم درساش خوبه

منم خیلی راحت گفتم اهل رقابت نیستم

حالا مدیر عزیز شروع به صحبت کرده و از فواید رقابت گفته !

البته بماند که ما این را قبلا اعتراف هم کرده ایم که کمی حسود تشریف داریم

حالا باید پوزش را بزنیم

سر صف مسئولین لطف کردن فقط بهمون هشدار دادن که ابرو برندارین مانتو تنگ و کوتاه نباشه ناخونا گرفته باشه اونایی هم که تابستون یه کارایی کردند یه هفته فرصت دارن که بزارن ابروهاشون پر بشه ا

از همون روز اول مثل پارسال بگو بخندامون تو کلاش شروع شد و حرف میزدیم.

یک اتفاق خیلی خوبی که برام افتاده این بود که دوستی که کلا دوره ی دبستان و رهنمایی و اول دبیرستان یعنی 9سال باهاش همکلاس بودم دوباره بیخ ریش خودمه البته رشته ها فرق داره ولی بازم خودش نعمتیه که آدم تو راه رفت و برگشت هم صحبت داشته باشه اونم کسی که واقعا باهاش راحته

متاسفانه چشممون به معلم جدیدی روشن نشده فعلا و معلم های پارسالمون رو امروز دیدیم 

ولی چیزی که خوشحالم کرد این بود که مشاور مدرسمون معلم روانشناسیمون شد یه خانوم فوق العاده مهربون و خوش رفتار و خوشگل  و منطقی که فوق لیسانس روانشناسی داره

داشت نزدیکه نیم ساعت صحبت میکرد که جامعه شناسی پارسالتون فوق العاده مزخرم بود و هیچی نمیفهمیدین فقط باید حفظ میکردین(من خودم به شخصه حفظ میکردم و برام قابل درک نبود) و گفت اصلا به درد زندگیتون نمیخورد و قبول دارم خیلی سخت بود ولی جامعه شناسی امسال فوق العاده ملموس و کاربردیه و دیگه میفهمین و عذاب نمیکشین کلی ما رو خوشحال کرد تا یه کتاب جامعه شناسی از بچه ها گرفت کپ کرد گفت این چرا عوض شده ؟بعدم یه نگاهی بهش کرد و گفتکتاب عوض شده باز شده مثل پارسال فوق العاده مزخرف و سخت

اینم شانسه ما داریم خدایی؟

ازش یه سری سوال در مورده رشته ی روانشنسی کردم و بعدم حرف از کنکور شد گفت بهتون قول میدم کنکور حذف نمیشه واسه ی دوره ی شما 

خلاصه هر چی بود با اینکه سر کلاس چشام قرمز بود چون فقط 2ساعت خوابیده بودم به خیر گذشت  !

اینم روز اول مدرسه !