سلام

معذرت برای دیر به دیر به روز شدن و منتظر گذاشتن !

درسته یکم سرم شلوغه ولی بیشتر واسه ی کم حوصلگیمه که یه در میون میام و نمیام

امتحانات ترم اولم که به خوبی و خوشی تموم شد و معدلم و با 19.70 صدم به پایان رساندم خوشحال بودم چون واقعا تلاش کردم و بیدار خوابی کشیدم

داشتم با خودم فکر میکردم انگار همین چند روز پیش بود که اومدم وبلاگ و اینارو نوشتم:

http://soski.persianblog.ir/post/62/

http://soski.persianblog.ir/post/64/

قشنگ یادمه شب قبلش چه اتفاق بدی افتاذ ولی خوب این نیز بگذرد...

خلاصه امیدی به سال جدید ندارم که بخواد برام پربار تر و بهتر باشه !!

طبق معمول امسال عید مشهد نیستم

احتمالا میریم تهران و اردبیل و تبریز و شمال

یعنی کلا وقتی واسه درس خوندن ندارم !

در ضمن سفره ی هفت سینم درست نمیکنم یعنی وقتی همش مسافرتیم چه فایده !

دارم کم کم ساک رو میبندم و اتاقمو حسابی تمیز میکنم

باید فندق و مرغ عشقامم بدم به عمه جون که نگه داره

امسال اصلا حوصله ی خرید هم ندارم مامی میگه میریم از تهران میخریم

خلاصه کلا روح و روان تعطیل

یه کار مهمیم هست که باید بعد عید کلکشو بکنم و راحت شم

 خلاصه سال تحویل نیستم پس پیشاپیش عید رو بهتون تبریک میگم و بهترین آرزوهارو تو سال جدید براتون میکنمبغل