این تابستون خیلی سردرگمم !آخ

هزارتا کار رو سرم ریخته و نمیونم از کجا باید شروع کنم !کلافه

کتابایی که خیلی وقت پیش خریده بودم هنوز نخونده موندن و دوس دارم تمومشون کنممژه

کلاس زبانم یه کم سنگین تر شده چون ترم بعد کتاباش خیلی سخت میشهناراحت

اگه بخوام به خواسته هام برسم باید از الان شروع به درس خوندن کنم و کتابای امسال و پارسال و مرور کنم که واقعا امیدوارم عملی شهچشم

پارسال هرکار کردم نشد ولی امسال واقعا امیدوارم بتونم یکی از سازهای سنتی رو یاد بگیرممتفکر

شمع سازی رو که اینقدر دوس دارم باید دنبالش باشم چون عاشق ابتکار و نوآوری ام و واقعا به همچی کاری نیاز دارمخمیازه

خلاصه نمیدونم باید از کجا شروع کنم مخصوصا اینکه هنوز جوش نمره های امسالمم میزنمدل شکسته

ولی خوب واسم مهم ترینش مرور درساست چون اگه این تابستون رو از دست بدم دیگه هیچی....خنثی

باید بتونم برنامه ریزی کنم و از کسی مشاوره بگیرم که چه درسایی رو بیشتر بخونم !شیطان

یعنی میشه آخر شهریور از تابستونم واقعا راضی باشم و پشیمون نباشم؟یول

چرا که نشه خیلیم میشهنیشخند

الان از این امیدهای واهی دارم به خودم میدمانیشخند

خدایااااااااااااااااا کمکنیشخندخنثینیشخند

اینم یه عکس تابستونی باحالنیشخند