از قرار معلوم دیگه نباید بیام اینجا از درس خوندنم تعریف کنم انگار چشم خوردم این هفته به طرز داغونی درس خوندنم کم تر شده و سست تر شدم البته هی دارم سعی میکنم که جبران بشه...نیشخند

بی خواب شدم و اعصاب خراب کلا یک وضعیه !خنثی

به عنوان نمونه عرض میکنم دیروز داشتم درس مورد علاقم رو(تاریخ)میخوندم یک یه ربعی استراحت داشتم گفتم بشینم یه ذره تلوزیون ببینم تو این مدت متفکر

داشتم سریال روزگار تلخ رو میدیدم(جم تی وی)اون قسمتی که نرمین داشت می افتاد تو دره و هی محمد میخواست نجاتش بده اینقدر این صحنه رو من تاثیر گزاشت ساعت 3 شب داشتم گوله گوله اشک میریختم whistlingیعنی یکی من رو میدید اون موقع میگفت دختره دیوانستنیشخند

کلا شخصیت پیچیده ای دارم احساسات به وفور توی شخصیتم پیدا میشه و خیلی زودرنج و حساسم  و باید خیلی خودم رو کنترل کنمشیطان

راستی حرفای امام جمعه ی مشهد رو شنیدید دیگه ؟

خطیب جمعه مشهد گفت: اگر مرغ در دسترس نیست آن را با یک ماده پروتئینی دیگر جایگزین کنید.به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار شد گفت: امکانات غذایی زندگی خودتان را تهیه کنید؛ بنا نیست زندگی شما هر جور که قبلاً می گذشته الان هم همان طور باشد.

وی ادامه داد: اگر مرغ در دسترس نیست آن را با یک ماده پروتئینی دیگر جایگزین کنید.

وی خطاب به مردم مشهد گفت: مشهدی‌ها مگر اشکنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن
زندگی را فراموش کرده‌اید؛ مگر قرار است برنامه همان باشد که قبلاً ‌بوده است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: شما مردم قدرت دارید تا وارد میدان کار شوید و نیازهایتان را برطرف کنید.

وی با بیان این مطلب که "افغانستان انبار جوی دنیاست"، گفت: جو را از افغانستان وارد کنید و کارشناسان خوراک ابتکار کنند و برای خوراک مرغ
چاره دیگری بیندیشند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: دولت باید تشریفات گمرکی را بردارد و با مدیریت استاندارد تجار به ابتکارهای بازرگانی دست بزنند.

وی با تاکید بر اینکه "دشمن می خواهد به خاطر شکم ما را از پا درآورد"
خطاب به مرغداران گفت: چرا توکلتان از خدا قطع شده است؛ مگر به خدا معتقد نیستید.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: شما خدا را باور کرده‌اید؛ خدا زنده است، ما را می بیند و ما را در جبهه جنگ با دشمن خودش یاری می کند.

وی اظهارداشت: از چیزی نمی‌ترسیم زیرا رزقمان دست خداست؛ مردم و مسئولین باید همدل شوند تا در این جبهه دشمن را شکست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه به واقعیت‌ها توجه کنید افزود: واقعیت این است که ما بر دشمن پیروزیم و دشمن را از میدان جنگی که در خاک ما تشکیل
داده بود عقب راندیم.

خطیب جمعه مشهد افزود: دشمن با همه شکست‌ها در دشمنی اش جدی تر شده و میدان جنگ را به عرصه اقتصاد آورده است.

وی با اشاره به اینکه "دشمن قدرت این که یک گلوله به ما پرتاب کند ندارد" یاد آور شد: دشمن با توطئه اقتصادی و تحریم، میدان جنگی را به
ما تحمیل می کند و باید نشان دهیم همان طور که در میدان جنگ نظامی دشمن را شکست دادیم در این عرصه هم مقاومت می کنیم.

آیت الله علم الهدی با بیان این که طبق گفته رهبری باید واقعیت را به مردم بگوییم خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی ما با دشمن یک وضعیت جنگی است و مسئولان نباید به روزمره کاری بگذرانند.

وی خطاب به مسئولان افزود: امروز روزی است که باید مسئولان با چنگ و دندان در مورد امنیت، غذا و آب مردم به میدان بیایند و طبق فرموده مقام معظم رهبری سازوکار ما در این جنگ اقتصادی با دشمن،
اقتصاد مقاومتی است.

حالا این عکس رو هم از ایشون ببینید قضاوت رو به خودتون میسپرملبخند

ایشون همون آدم هستند ها که این حرفارو گفته!

من هر چی میخوام توی این وبلاگ در مورد سیاست و این چیزا هیچی نگم ولی نمیزارن اصلا !خودشون نمیزارنا...

کمی تامل........فقط کمی...!

فعلا !