مسابقات پارالمپیک هم داره به خوبی و خوشی تموم میشه و و واقعا دم همشون گرم که تا الان 10تا طلا 7تانقره و 7تابرنز گرفتیم که واقعا واسه ی من عجیب بود و یازدهم شدیم که لیست کشور ها رو از اینجا میتونید ببینید.

خوب حواشی خودش هم داشت مثلا مهرداد کرم‌زاده وقتی مدال طلا رو گرفت با
کیت میدلتون ملکه ی بعدی بریتانیا دست نداد و باعث شد یه عده مخصوصا توی -ف ی س ب و ک- هرچی که لایق خودشون بود رو بهش بگن که چرا این کارو کرد در حالی که درسته دست نداد ولی احترام خودش رو گذاشت و خم شد خوب با این اوضاع بهتره کم تر شعار بدیم که باید آزادی عمل داشته باشیم، اگه به آزادی عمل هست اون با عقاید خودش این رو خواست و کسی هم نباید بهش بی احترامی کنه و ملت ایران اینقدر جوگیر هستن که مدال طلای با ارزششو با وجود همه ی سختی ها و معلولیت ها نادیده گرفتن و من واقعا متاسف شدم،در این مورد میتونید نوشته ی یکی از دوستای خوب وبلاگ نویس رو هم اینجا بخونید که عین حقیقت هست.

چند روز پیش توی -ف ی س ب و ک-این عکس رو دیدم،شناگر آمریکایی توی پارالمپیک که به عنوان زیبا ترین دختر پارالمپیک شناخته شده و واقعا هم زیباست،آفرین به این روحیه..

نکته ی جالبش اینه دخترای ایرانی اینقدر حسوووووود تشریف دارین زیر عکسش کامنت میزاشتن که این کجاش خوشگله،اصلا هم خوش گل نیست، ایکبیری.... تعجبنیشخندو فکر میکنم من اولین دختری بودم که ازش تعریف کردم !

نیم ساعت پیش هم که داشتم مسابقه ی والیبال ایران با ژاپن رو توی ورزشگاه آزادی میدیدم که همون بردن ست اول باعث شد تیم والیبال ایران جهانی بشه و تابستونی رو داشته باشیم که پر از خبرهای خوب ورزشی هست.

خوشحالم ! خوشحالم که بعد سال ها این موفقیت ها به دست اومد و باعث شد مردم ایران حتی واسه چند لحظه بتونن مشکلات زیادی رو که دارن فراموش کنن.

پی نوشت:کل تابستون -ف ی س ب و ک-  رو دی اکتیو کردم واسه ی مثلا درس خوندن...

حالا که داره مهر میاد و نسیم کنکور داره نوازشم میده از دی اکتیو بودن درش آوردم و دوباره رفتم سر وقتش ! کلا من همیشه برعکسمخنده

اینم یه عکس با معنا :

فوتبالی ها ! حسابی هوای خودتونو داشته باشین و مواظب باشین کلاتونو باد نبره! با این اوضاع مخصوصا بازی آخر استقلال و پرسپولیس مردم دیگه دارن متوجه میشن و اعتراض دارن !