همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد ! آنقدر سریع که وقتی بعد از یک مدت کوتاه بهش فکر میکنی با خود میگویی : چی شد ؟ فکر میکنم بیشتر اوقات به همین دلیل است که در آن لحظه مطمئنی کاری که انجام میدهی درست ترین حرکت است. اما صبر کن !

اجازه بده کمی زمان بگزرد،کمی از ماجرا فاصله بگیری آن وقت متوجه میشوی که به خاطر یک اتفاق بی اهمیت یک رابطه ی خوب را از بین برده ای. مگر نمیدانی که گاهی اوقات بعضی چیزهای بی اهمیت و ناچیز هستند که مسائل را خیلی بزرگ میکنند.مسائلی که به خودی خود خیلی راحت حل مشوند.

مثلا وقتی میخواهی با دوستت در مورد موضوعی صحبت کنی و او میگوید که این روزها روحیه ی خوبی ندارد،یک لحظه با خودت فکر کن،میتوانی موقعیتش را درک کنی و صحبت را به زمان دیگری موکول کنی،حالا آرام کردن و روحیه دادن بهش پیشکش !

دارم در مورد یک درک کردن ساده حرف میزنم،واقعیت این است که اگر در آن لحظه حرفت را نگویی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد فقط با گفتنش روی اعصاب دوستت راه میروی و نمیتوانی موضوع را به صورتی که میخواهی مطرح کنی.

میبینی ؟ این جزئیات ساده میتواند خیلی راحت باعث به وجود آمدن دلخوری شود.

مثل اینکه باید بیشتر مراقب اطرافت باشی !

مراقب هرچیزی که میخواهی بگویی،به جزئیات مسخره و بی اهمیتی که ارزش فکر کردن هم ندارند اجازه نده که تو را بی حوصله کنند و بدتر از آن یک رابطه ی خوب را از بین ببرند !

پی نوشت:الان دقیقا هفت تا مطلب آخرم رو یه دوستی که باید نظر بزاره نظر نگذاشته !والا ما دو روز نظر های اون وبلاگ رو تحریم کردیم چند روز خودمون گرفتار شدیمنیشخندآمریکا اینقدر بی رحمی نکردخنده واسه این گفتم که اون نظرها واسم خیلی اهمیت داره!حالا ما اسم وبلاگ رونمیبریم بلکه به خودشون اومدن و در مورد این مطلب آخریام زحمتی کشیدند و نظری دادند،(صرفا برای شناخت بیشتر)پایاننیشخند