با به روز تاخیر روز جهانی حیوانات(World Animal Day)رو به همه ی حیوونایی که خیلی از جاها معرفت و فداکاریشون بیشتر از انسان هاست تبریک میگم ! از جمله به فندق خانم خودم !

خیلی بی تعارف میگم ! دستش بشکنه و جونش در بیاد کسی که بخواد به حیوانات صدمه بزنه !

جا داره خاطره تلخی رو بادآوری کنم که چند وقت پیش  چند نفر با چند تا خرس چیکار کردن و سرشون رو بریدن و فیلمم گرفتن !

به امید رفتاری بهتر با این موجودات دوست داشتنی که اگه باهاشون خوب رفتار کنی هیچ صدمه ای به کسی نمیزنن(بر خلاف انسان ها)

و به امید اینکه وضع باغ وحش ها توی ایران بهتر بشه و از این حالت در بیاد که وقتی وارد میشی یه بوی وحشتناک همه جارو گرفته و حیوونای به اون بزرگی رو تو یه وجب جا نگه داشتن و اصلا بهشون رسیدگی نمیشه(حداقل من توی باغ وحش های مشهد همچی وضعی رو دیدم بقیه جاها رو مطلع نیستم)

پی نوشت1 :عکس های بامزه از حیوونا فراوون دارم ولی چه کنم که مجبورم برم جغرافی بخونم ! دبیرها که ملاحظه نمیکنند ! ایشاا.. در فرصت های بعد !

پی نوشت2 :گاهی به سرم میزنه و میام اینجا یه چیزایی مینویسم!شما جدی نگیرید !