شرمنده ام پدر که پاسارگاد زیر آب رفت..
شرمنده ام پدر که خلیج فارس مرده..
شرمنده ام پدر که دریای خزر را تقسیم کردند.. چیزی به ما نرسید..ما در صف بودیم..
شرمنده ام پدر که دختران وطن روی تخت شیوخ عرب غرق به خونند..
شرمنده ام پدر تو با دشمنانت با احترام رفتار کردی و ما به قومیت هایمان توهین میکنیم...
شرمنده ام پدر که روح آزادگی تورا نداریم...
شرمنده ام که دریاچه ی ارومیه خشک میشود و ما هر روز بیخیالتر..
شرمنده ام پدر که سالانه میلیاردها تومن پول به جای سازندگی خرج هفت دور چرخیدن حاجیان میشود..
من افتخار میکنم که یکی از فرزندانت هستم. هر آنچه نداشته باشم افتخار اینکه فرزندتوام تا ابد با من خواهد بود !

پی نوشت : خیلی سعی کردم در مورد اتفاقاتی که افتاد و آتش سوزی ای که رخ داد چیزی نگم ! ولی با شنیدن این جمله از طرف مسئولین بیش از حد مسئول نتونستم چیزی نگم و یه دو روزی هست فکرم رو مشغول کرده ! خواستم بدونید کجا زندگی میکنید ! از اسلام فقط همین هارو یاد گرفتید؟ وقتی اون بچه های طفل معصوم برای بی لیاقتی و بیعرضگی شماها بدنشون سوخته به فکر این هستین که چرا رو تخت بیمارستان بی حجابن؟ دلم نمیاد بگم ای کاش سر بچه هاتون بیاد تا واکنشتونو ببینم آخه اون بچه ها که گناهی ندارن ! آدم دلش از این دنیا میگیره ! شرمنده ام کوروش...

ازش متنفرم !