خودم هم نمیدونم روزهام داره چجوری میگذره !feeling beat up

خوب یا بدش هم نمیدونم !I don't know - New!

الکی و غیرالکیش هم نمیدونم !I don't know - New!

فقط میدونم تو یه مرحله ی حساس زندگی قرار گرفتم !au.gif

اسم این مرحله ی حساس رو گزاشتن کنکور !4chsmu1.gifwhistlingخیال باطل

شاید خیلی ها بگن چه فایده ما هم کنکور دادیم دانشجو هم شدیم ولی آخرش چی شد !آخ

ولی من حس میکنم یه قسمت بزرگی توی آینده ی زندگیم به همین وصله...cheerleader3.gif

اول خیلی جدیش نگرفتم خب میگفتم اینم یه امتحان مثل امتحانای دیگه که با خوندن و تمرین کردن دست میشه ولی هرچی میگذره دارم کم کم با فشار روانیش آشنا میشم..

ترس و نا امیدی و اضطراب و سردرگمی...3ztzsjm.gif

حتی گاهی دوست دارم قید همه چیو بزنم و کنار بکشم ولی با خودم میگم نباید جا بزنی !

البته یه پیشرفت متناسبی داشتم یعنی نسبت به اوایل هی داره ساعتای خوندن و تست زدنم بیشتر میشه ولی خب کافی نیست.4fvgdaq_th.gif

وقتی با بعضی از دوستان صحبت میکنم میگن ما کتابامون رو سه چهار دور کردیم (خب فدای سرم که اینقدر دور کردی اینقدر دور کن تا پیچ بخوری !)ولی من هنوز یه دورهم همشون رو نکردم نا امید میشم.42kmoig.gif

شاید علتش این باشه که هنوز درست حسابی رشته ی موردعلاقم رو پیدا نکردم،هر کی میپرسه بدون اطمینان میگم فقط به روانشناسی فکر میکنم ولی نمیدونم چرا اونقدر بهم انگیزه نمیده ! اونقدری جذبم نمیکنه که واسش تلاش کنم.afro.gif

خب با این اوضاع الان باید به فکر یک رتبه ی خوب باشم تا چیزی رو از دست ندم و شاید بعدش به یه نتیجه ای رسیدم.

فعلا هدفم یه رتبه ی زیر هزار شده ! نترسید ترش نمیکنم خب رشته ی انسانی بایدم همچی رتبه ای رو آورد !thumbs up

هرچند بعضی دوستان اینقدر انگیزه میدن که بهم گفتن صدهزار هم که بشی از سرمون زیاده.تعجبمشغول تلفنزبانمنتظرSurprise

ولی با تمام این ها حس میکنم اگه بتونم رو خودم کار کنم و خودم رو تغییر بدم روانشناسی میتونه یه رشته ی خوب برام باشه که از پسش بر میام ولی اگه با شرایط فعلی بخوام خانم روانشناس بشم اون مریض هارو از زندگیشون سیر میکنم.4chsmu1.gif

تنها اطمینانی که به خودم دارم اینه که اگه تلاش کنم توانایی این رو دارم که بهترین ها باشم و اینو گاهی اوقات ثابتش کردم.

و اگه هم روانشناس شدن برام انگیزه نباشه یکی از انگیزه هام اینه که میتونم با نتیجه ی کارم خیلی هارو خوشحال کنم و خودم یه حس خیلی خوب داشته باشم.

به قول دوستمون تو وبلاگ مطالب و نکات کنکوری:

 موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن :

۱- آنهایی که منتظر شکست تو هستند تا به تو بخندند.

۲- آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا با تو بخندند.

و این هاست که به من امید و انرژی میده !

پس قطعا من میتونم یه رتبه ی عالی داشته باشم و خانم روانشناس باشم !

چرا که نه ؟high five

شاید از این به بعد یه کم از برنا مه ی درس خوندنم اینجا نوشتم تا هم راهنمایی بگیرم هم بدونم دارم چیکار میکنم.смайлы

باید به  دوست عزیز و گل کنکوریم که یکسال توی دبیرستان باهاش بودم ولی برام خیلی ارزش داره باید بگم میدونم داری تلاش میکنی ولی تو هم یه تکونی به خودت بده که میخوام بترکونیم!

و دوست دارم به دوستی هم که کلاسشون از ما خیلی بالاتره و دارن برای دکترا میخونن بگم آرزوهای خوب خوب براشون دارم و از الان بهشون میگم استاد خسته نباشید!

 دوست دارم از این به بعد سعی کنم پست هام پر از حسای خوب باشه !

پی نوشت:خودم خیلی با گزاشتن آهنگ توی وبلاگ به دلایل شوکه شدن های نصفه شب موقع وبگردی موافق نبودم ولی این آهنگ بهم آرامش میده !

پی نوشت2:امیدوارم فرضیه های متعدد درباره ی تموم شدن دنیا در حد شایعه ی لوگوی پپسی باشه ! من هنوز کلی آرزو تو دلم دارم !

برای یه کم اطلاعات بیشتر در این مورد میتونید این مطلب  وبلاگ دوست عزیزمون"اینجا چراغی روشن است"رو مطالعه کنید.