پی نوشت1:دلتون بسوزه همین الان اینجا داره یه بارون میاد البته یه چیز تو مایه های تگرگ ! اینجا  رو کلیک کنید تا آهنگ شهرام شکوهی(شب و بارون) براتون اتوماتیک پخش بشه.انر}ی میده به آدممژه

 پی نوشت2: دوست جونیم تولدت مبارک !{#emotions_dlg.e11}

پی نوشت3:از یه نظرایی برای تعطیلیه عید ناراحتمناراحت

پی نوشت4:حرف از آهنگ شد،آکادمی گوگوش رو دنبال میکنید؟

حذف امیربهمن رو به شدت تبریک میگم ! آدم از یه نظرایی خوشحال میشه از یه نظرایی ناراحت خوشحال برای اینکه  یه نفر رو به صرفا به خاطر بختیاری بودنش با اون اجراهای داغون این همه نگهش داشتند و نزاشتن حذف بشه و این همه تعصب آدمو خوشحال میکنه ولی خب از این نظر که ملت ایران جوگیرن و باید عادلانه انتخاب کنن ناراحت کنندست.

 قبول کنین صدای امیر حسین چیز دیگریست !{#emotions_dlg.e21}حالا دخترا بیشتر واسه قیافش سر و دست میشکنن ولی من صداشو واقعا دوست دارم.{#emotions_dlg.e37}

البته خدایی ندا هم خوبه ولی خب با اون لهجه ی مشهدی آبروی ما رو برده{#emotions_dlg.e28}

در مورد ارمیا هم که چیزی نگم بهتره کلا همه کاراش با هم تناقض داره !ولی خب سعی میکنم در موردش قضاوت نکنم !

مجید خیلی به درد آکادمی نمیخوره ولی شخصیت جالبی داره !

خلاصه اینکه به این برنامه فقط باید به چشم یه برنامه ی سرگرم کننده نگاه کرد و نه چیز دیگه یی! چون اصولا بعد از حذف شدن هر نفر به قول استاد خلعتبری کلا توی ف ی س ب و ک جنگ جهانی راه میفته و دعوا میکنن در حد المپیک !{#emotions_dlg.e4}

پی نوشت5 :راستی جا داره اینجا یادی هم کنیم از اون کسایی که تا همین چندروز پیش تو فیسبوک کنار ما بودند،اما الان دستشون از فیسبوک کوتاه ! من که شخصا از رو نرفتم ! از من به شما نصیحت همیشه یه راهی هست کمی پشتکار میخواد{#emotions_dlg.e28}

پی نوشت6:در باغ وحشی روزانه ٢ موش برای تغذیه یک مار به داخل قفس انداخته میشدند ، یکی از موش ها برای نجات دیگری به مار حمله ور شد! 

مسئولین باغ وحش پس از دیدن این صحنه ، به عنوان پاداش و را آزاد کردند .{#emotions_dlg.e11}

مرز بین بلژیک و هلند:تعجب

بدون شرح :

طرفدارای بادمجون :نیشخند

آخه اینجا هم جای خواستگاریه!!

بچه ی شیطون:{#emotions_dlg.e28}

برای عشاق انبه:{#emotions_dlg.e11}

فکر کنم کلا این خانوم از خوشحالی داره تو آسمون پرواز میکنه{#emotions_dlg.e5}

پیشی های ملوس:

چرا اینقدر زحمت بدین که برین بدنسازی! از این لباسا بخریننیشخند

نی نیه شیطون :قلب

این دو تا فسقلی خوردنی :{#emotions_dlg.e38}

کوچولوی کلاسیک شیک پوش:

بهش اعتقاد دارم:

پی نوشت7:خوشم میاد هر پینوشتم اندازه ی یه دونه پسته{#emotions_dlg.e28}

پی نوشت8:کسی با این پی نوشت ها مشکلی داره؟عینک