اصولا ترجیح میدم این روزا که دیگه فرصت های آخر برای کنکور هست سراغ اینترنت نرم،هم نمیخوام فرصت رو از دست بدم و هم نمیخوام عذاب وجدان داشته باشم.

برای اغلب کنکوری ها این روزها روزای بدیه چون پر از سردرگمی و ناامیدی و استرس هست و اساسا نمیدونن که باید چیکار کنن!

 استرس گاهی وحشتناک روی من فشار میاره و باعث میشه یا افسرده بشم یا گریه کنم یا بهونه بیارم...به شدت کم خواب شدم و معمولا ساعتای پنج صبح میخوابم و شیش و نیم پا میشم برای رفتن به مدرسه،عوارض جسمانیش هم که بماند...

ولی خب حداقل میدونم که تلاشم رو کردم و کارهایی که لازم بوده رو انجام دادم، اینترنت رو از خودم گرفتم،گوشیم رو گزاشتم کنار،مسافرت نرفتم و ...

نمیدونم واسه یه آدم پرتوقع مثل من که امکان نداره تن به شرایط بده چی پیش بیاد ولی خب میدونم هرچی هم که بشه دنیا به آخر نمیرسه !

از کنکور که بگذریم وارد ماه اردیبهشت شدیم ! ماه مورد علاقه ی من !نه به خاطر اینکه تولدم اردیبهشته...

عاشقشم چون بهترین ماهه وسطه بهار اسمش روشه:"اردی بهشت"

ماهی که زمین و زمینیان بهشتی میشوند...

هوای لطیف! شکوفه های درختهای میوه! گلهای پامچال و بنفشه و لاله سرحال! آفتاب نرم و نسیم ملایم! بارون غافلگیرکننده و رنگین‌کمون سورپرایز کننده! 

پی نوشت:دوستای وبلاگی عزیزم پوزش برای اینکه وقت سرزدن بهتون رو ندارم،الان هم باید برم برای ادامه ی درس خوندن!فردا اولین اولین آزمون جامع سنجشه و کلی استرس دارم.

امیدوارم من و همه ی کنکوری ها به آرزوهایی که لیاقتشو دارن برسن.