والا ما یه همستر کوچولو موچولو به اسم فندق خانم داریم که هرچند وقت یکباری مارو تا مرز سکته میبره و بعد دلش نمیاد بر میگردونه !

بیشتر از همسترای دیگه و خواهر و برادرایی که در قبل داشته و بعدا به اطرافیان سپردم عمر کرده و در این مدت مشکلی باهم نداشتیم ولی یک شب که فکر میکنم قبل از شب یلدا بود دیدم غذایی که براش گذاشتم رو نخورده و بررسی کردم دیدم  اصلا نه نفس میکشه نه تکون میخوره و همینطور افتاده !

خلاصه من شوکه شده بودم و تا چند ساعت گریه پشت گریه و مامان از اتاقم بردش !

بعد چند ساعت دیدیم خیلی طبیعی از سرجاش بلند شد غذا خورد چرخ و فلک بازی کرد و ما اینجوری بودیم:

گذشت و گذشت تا اینکه دو روز پیش دیدم بیحاله و چشماش باز نمیشه وکلی غصه خوردم. جاشو عوض کردیم و از اون روز غذاهای مقوی براش میزارم و ازش مراقبت میکنم ولی طفلک دیگه نمیتونه خیلی حرکت کنه،جرات بردن به دامپزشک هم ندارم چون اکثرا نتیجه ی عکس داده و تخصصشون توی دام و طیوره !  حس میکنم یه کم از اولش بهتر شده و بهتر میتونه غذا بخوره و حالش یه کم بهتر شده ولی خب نگاش میکنم غصه میخورم طفلی خیلی داره اذیت میشه...

تازه تا اینجاش خوبه میترسم تا دو هفته ی دیگه که میخوام بریم مسافرت خوب نشه و منم جرات نمیکنم به کسی بسپرم...

براش دعا کنید