یکی از قابلیت های ى من اینه که وقتی حالم گرفتست و اعصاب ندارم حس میکنم اگه کیک درست کنم یا کلا آشپزی کنم حالم بهتر میشه ولی وای به وقتی که اون کیک کارش زیاد باشه و وسط ِ کار کاملا به غلط کردن می افتم....

دیشب یکی از اون شبایی بود که شدیدا افسرده بودم و گفتم یه کیک ِ جدید درست کنم و درسته وسطش به غلط کردن افتادمنیشخندولی حاصلش شد یه کیک ِ پرتغالی ِ خوشمزه که با تمام ِ کیک های ِ پرتغالی متفاوته و ترکیب ِ بوی کره و پرتغالش آدم رو میبره تو فضا،و علتش اینه که از تمام قسمت های پرتغال(به جز دونه هاش)استفاده میشه...(البته اگه بتونید واقعا پرتغال ِ خوش رنگ و شیرین و آبدار گیر بیارید عالیه چون پرتغالای ِ ما از این نوع نبود متاسفانه و فکر کنم کل ِ همتش چند قطره آب بود:|)

این کیک ِ شکلاتی هم امروز درست شده که خواهر خانومی وقتی میخواد واسه ی روز ِ پدر بره خونه ی پدرشوهر اینم به عنوان ِ هنر ِ خودش(!)(جون ِ عمش:))) ) ببرش،کلا این چند وقت خیلی کیک درست کردم،بیست و دوم هم برای تولد ِ بابا هم مشابه همین درست شد.

این کیک یزدی ها هم که نمیدونم چرا قشنگ پف نکرد ولی طعمش خوب شده بود رو همراه با همون کیک ِ سیب و دارچین چند روز پیش برای دیدار ِ یک دوست درست کردم...

اگه بخواین و موافق باشید میتونم هر چند مدت یه دستور ِ کیکی که درستش کردم و خوب شده رو براتون بزارم که هم آسون باشه(در حدی که آقایون هم بتونن درست کنن:)))(بعد میان از پارک ِ دوبل ایراد میگیرن:)) ) و هم خوشمزه تا هم بتونید اطرافیان رو خوشحال کنید و از سوسکی خانم هم یه چیزی بهتون رسیده باشه!بله !