این ترم اصلا گیجم،یعنی یه جورایی چیزی از درسا رونمیفهمم،درسته درسا تخصصی ترو خب طبیعتا باید سخت تر و همینطور دلچسب تر هم بشه ولی واقعا قاطی کردم چون هر استادی یه چیزی میگه،مخصوصا سه شنبه ها که 8تا 10 استاد یه حرفایی رو میزنه و استاد ِ ساعت 10 تا 12 کاملا اونارو نقض میکنه و زمین تا آسمون باهم فرق دارن...

بعد استاد 12 تا 2 ترکیبی از این دوتاست!

من همینجوریشم همیشه برام سوال بود که چجوری باید درست و غلط رو معلوم کرد؟معیار چیه؟خوب و بد رو از کجا میشه تشخیص داد؟

یکی از استادامون عجیبه،یه شخصیت کاملا فرویدی و عشق ِ روانکاوی طوری که مرحوم آنا فروید هم اینقدر پشت پدرش نبود و فروید رو نمی پرستید...حرفایی رو میزنه که واسه آدم قابل هضم نیست و کلا همه چیز رو میبره زیر سوال !

میگه اصلا روانکاوی همینه!و یه جمله ای هم از یه نفر گفت که اگه یه جامعه ای روانکاوی رو قبول کرد یعنی اون روانکاوی دستکاری شده....

بعضی موقع ها هم بر خلاف ِ حرفاش حرف میزنی یا سوال میکنی میگه نمیدونم و تو پوزیشنی نیستم که بخوام قانعت کنم قثط یه چیزایی رو میگم که بدونید مطالعه با خودتون...که یک بار هم یکی از بچه ها که اصلا با حرفاش کنار نمیاد گفت پس شما اینجا چیکار میکنید؟باید درس بدین دیگه

امروزم یکی دیگه داشت باهاش صحبت میکرد و از حرفاش به این نتیجه رسید که روانکاوی هم میشه همون فلسفه بافی... و دوباره گفت  تو پوزیشنی نیستم که بخوام قانعت کنم قثط یه چیزایی رو میگم که بدونید مطالعه با خودتون:|

یه کمم بد اخلاقه!یعنی وقتی سوال میکنی جوابت رو با یه حالت تحقیرآمیز میده یا وقتی یه کتاب یا فیلم معرفی میکنه و میگه کی دیده و هیچکی دستش بالا نیست برخوردش اینه که یه لبخند میزنه با یه نگاهی که یعنی براتون متاسفم...

بعدم میگه شما چرا فعال نیستین کلاستون بی روحه سوال نمیکنید!

کار ِ عملی مونم شده نقد ِ  روانشناسی فیلم و چون من یادم رفته بود انتخاب کنم هممینجوری اتفاقی Her رو معرفی کردم و اونم تعریف کرد و گفت خیلی خوبه ولی الان موندم اصلا چجوری باید نقدش کرد...

بر خلاف ِ این استاد،استاد ِ روانشناسی اجتماعیمون که یه کم دیدگاه هاش متعادل تر و قابل قبول و ملموس هم هست اینقدر کلاسش شاده و با همه شوخی میکنه و میخنده که من یک ساعت و نیم حداقل یک ساعتش رو میخندم خیلی آدمه خوبیییییه خیلی مهربونه سید هم هست و امروز برامون شکلات(به قول خودش اوجولات:))):|) آورده بود و گفت به خاطر شماها سه هزار و پونصد تومن ضرر کردم:|

جفت شونم دانشجوی دکترا و فکر کنم همکلاسی هستن ولی زمین تا آسمون فرق دارن...

راستی بالاخره کتابامم گرفتم:))تازه خودمم نه پدر ِ مهربون :دی