هرچی ترم پیش استادا باحال بودن و کلاسا کلی خوب بود و خوش میگذشت و درسا نسبتا شیرین بود و آخر ترمم دست به نمره دادنشون عالی بود، حالا این ترم کلا استادتو میبینی که دکترای روانشناسی داره از خودت که هیچ از زندگیت نا امید میشی! :|

کلاسی داریم به اسم روانشناسی مرضی که بیاین سر کلاس خندتون میگیره که واقعا استاد هستن ایشون؟ همش میخوای بخوابی سر کلاس بس که یه ریز حرف میزنه و حرفاهم همش بی ربط و هیچی ازشون نمیفهمی و اصلنم به این فکر نمیکنه بچه هارو تو بحث دخالت بده استراحتی بده و... که کلاسش یه کم به حال بیاد...کلافه

حتی استادای باحالی که ترم پیش باهاشون درس داشتی امسال شدن بی حال! افسوس

علاوه بر اون ترم پیش چهارروز پشت سرهم تعطیل بودم و این ترم سه روز تعطیلی دارم که پشت سر هم نیستن و همه ی اینا باعث شدن بگم ترم سه عجب ترمی بود!چشم

الان یه عدد ترم چهاری هستم و خیلی هم از این بابت خوشحال نیستم ایشاا... که زود بگذره این ترممنتظر

راستی دقت کردین گاهی با کسی چند سال دوستی اونم از نوع صمیمیش و همه ی این دوستی سر هیچ و پوچ سر یه دلخوری الکی به هم میخوره! و واسه خودت عجیبه که یعنی تموم شد همینجوری یهویی و بیخودی؟! دلت تنگ میشه و گاهی به یادش میفتی مخصوصا این روزا ولی میگی مثلا بهش زنگ بزنی که چی؟بگی ببخشید؟ کاری نکردی که بگی ببخشید!همون اوایل بهش پیام دادی و نتیجه ی خوبی نگرفتی و حاضر نشده پا بذاره رو غرورش با اینکه تو اینکارو کردی، بگم چرا اینقدر بی معرفتی!بگم منم شدم جز کسایی که ازشون کینه به دل گرفتی و سال ها این کینه رو تو دلت نگه میداری؟سر چیزی که باید کینه ازم داشته باشی نداشتی و دوستیمون ادامه پیدا کرد  اونوقت الان سر هیچ و پوچ!!یعنی واقعا هیچ و پوچ ها!!! شایدم سرت شلوغه و دیگه فرصت نداری یادم بیفتی نمیدونم دقیقا چی داره میگذره.

ممکنه الان اینجارو بخونی البته!نمیدونم چقدر احتمال داره شاید پنجاه درصد!

من از اونا نیستم که اگه بدونم اینجارو داری میخونی الان برات آرزوی موفقیت و خوشحالی کنم و بگم امیدوارم خوش بگذره بهت و به یادتم و...

پس اگه داری میخونی از همین تریبون بهت میگم خیلی خری!