جین ایر بالاخره تموم شد...

خیلی وقت بود کتاب هفتصد صفحه ای اونم از نوع رمان نخونده بودم و کلا از سیصد صفحه بیشتر حوصله یاری نمیکرد..

کتاب خوبی بود،نمیگم عالی بود ولی دوستش داشتم و طبق معمول هر رمانی باهاش تو این مدت زندگی کردم و غرقش شدم، کلا داستانای قدیمی که نویسندشون انگلیسی باشه رو دوست دارم،همینطور فیلماشون،تشریفاتشون، لباس پوشیدنشون...

دیشب آبروی از دست رفته کاترینا بلوم رو شروع کردم که صد و چهل صفحه هم بیشتر نیست و نصفشو همون دیشب خوندم..

اینم در نوع خودش جالبه،داستانش درباره ی یه خانوم خجالتیه که ارتباط برقرار کردن با آقایون براش سخته، تا اینکه با یکی بالاخره جور میشه و شانس این بدبخت طرف مجرم بوده و تحت تعقیب و فرادای آشناییشون فرار میکنه(و شایدم کاترینا فراریش میده،هنوز معلوم نیست) و پای کاترینا گیر میفته،ولی قست بارز داستان مربوط میشه به روزنامه ها که به این قضیه دامن میزنن و بزرگش میکنن و دروغ مینویسن و آبروی کاترینا رو میبرن...

امروز و فردا تموم میشه و کتاب بعدی احتمالا ناطور دشت خواهد بود...