من واقعا نمیدونم قضیه ی این پنج برعکس چیه که سرنوشت آدم رو عوض میکنه !

پنج برعکسی که هم میشه توش هزارو یک نفرو راه داد هم یه نفرو !Farting

پنج برعکسی که همیشه واسه کسی که دوسش داری مثل گنجشگ کوچولوی اشی مشی تند تند میتبه !Heart Smile

پنج برعکسی که همیشه توی نقاشی ها من پیدا میشه و حتی تو نقاشی های بچگیمم بوده که یه تیر توش رفته وخوناش داره میریزه تو کاسه !

پنج برعکسی که چند بار میشکنه و دوباره از نو ترمیم میشه !

پنج برعکسی که هم میتونه پر از احساس عشق باشه هم کینه و نفرت Balloons!

پنج برعکسی که برعکسش میشه پنج !

پنج برعکسی که من خیلی شب و روز ازش کار میکشم و طفلی داره تیکه پاره میشه !

پنج برعکسی که وقتی بشکنه خیلی بد میشکنه سخت میشه تیکه هاشو بهم چسبوند ولی من خیلی تیکه هارو بهم با یه چسب محکم به اسم مهر و محبت و عشق چسبوندم و دوباره داره واسم کار میکنه !

خلاصه بگم که این پنج برعکس خیلی کار دست من داده !

امیدوارم کار دست شما نده و همیشه مراقبش باشین !

راستی واسه لینک کردن من هیچ نیازی به اجازه نیست...این وبلاگ برای شماست !