همیشه دوست داشتم آن طور باشم و آن طور رفتار کنم که همه از ظرافت و سلیقه ی منحصر به فرد دختران آگاه شوند.

چه در طرز انتخاب وسایل و چه در  دکوراسیون اتاقم دوست داشتم زیبایی را به تصویر بکشم. دوست دارم همه بدانند که دختران از زیباترین موجودات خداوند هستند با احساساتی لطیف و قلبی شکننده !

شیفته ی رنگ صورتی و سبزم !

هرچند برای اتاقم رنگ سبز را در نظر گرفتم ولی ناچار به اتخاب رنگ صورتی شدم.

به طراحی و نقاشی علاقمندم. حاله با مداد و پاستل و آبرنگ بر روی بوم و کاغذ چه با لوازم آرایش بر روی صورت.

نمیگویم لطافت دختران در رنگ صورتی خلاصه میشود ولی حس میکنم نمادی از آن است.

هیچوقت دوست ندارم اتاقم تبدیل به اتاقی خشک و بی روح شود.

حس میکنم هر اتاقی با چند عروسک جان میگیرد.

و در نهایت دوست دارم ایرانی بودن و را به همه نشان دهم.قفسه ام را طوری میچینم که همه از علاقه ام به ادبیات و حافظ و سعدی و شهریار و فردوسی و مولانا و ... باخبر شوند.

و در نهایت قسمت شیرین اتاقم ! گوسفندی که همیشه در وسط اتاق در حال چریدن است! هدیه ی خواهر عزیزم. بدجور عاشقشم.