والا تا ما میام هیچی نگیم وبلاگو سیاسی نکنیماوه

هی نمیشهخنثی

هی نمیشه !نیشخند

ایشاالله همه از سفر آقای رئیس جمهور به برزیل که شنیدید ؟تعجبنیشخند

یعنی خدا خیرش بده هر چند وقت یک بار یک سوژه خنده واسه ی ما پیدا میکنه بنده خدانیشخند

یعنی واقعا این آخرای کاری بدون حاشیه نمیتونی بمونی ؟ جلل خالق !تعجب

گفته شده که رئیس سازمان محیط زیست قبل از سفر رفته اونجا تا استقبال کنه ! هیپنوتیزم

یعنی تا این حد؟؟؟؟؟خیال باطل

من خودم هیچ وقت کاری رو نمیکنم که 1 درصد احتمال ضایع شدنم توش وجود داشته باشهخیال باطل

سایتای مختلف تیتر زده بودن که سفر احمدنژاد غرور ملی رو جریحه دار کرد !

نه فدات شم غرور ملی خیلی وقته که کارش از جریحه دار شدنم گذشته !!!چشمک

والا این عکس هم که فکر کنم وقتی خواستن برگردن گرفتن ! بالاخره باید یه عکسی میبود که بتونه بگه : من رفتم برزیییییل !! باز خدا خیر بده پلیس ها و مسئولای فرودگاه رو افتخار دادن عکس گرفتنزبان

خدایی تو این عکس مسئولای فرودگاه خوشتیب تر خوش لباس تر نیستن؟دیگه من هیچی نمیگم خودتون قضاوت کنین ! متفکر

 

 گویا رئیس جمهور برزیل که یک خانم هم هستن از ملاقات با ایشون امتناع کردن !

به افتخاااارشاز خود راضی

 والا یه مدتی تمام این وبلاگ سیاسی بود ولی بعد تبدیل شد به یه وبلاگ شخصی و اتفاقایی که برام میافته ! ولی وجدانا دیگه از خیر این نتونستم بگذرمزبان

خدایا توبهنیشخند