والا دو تا پست میگزره از متنی که با عنوان آدرنالین نوشتم ولی هنوز میان نظر میدنو از خاطره هاشون میگن و دو تا از دوستان هم اینجا و اینحا  لینک خاطراتشون روگزاشتن.بغل

خوب واسه منم این موضوع ادامه دار بوده،چون توش گفته بودم جلسه احضار روح دوست دارم و این طور چیزا و دیروز مریم(خواهر خانمی)بهم گفت شب خواب جن دیده بوده و اینکه باهاش درگیر شده و جنه دستش رو کرده تو قلبش و قلبش رو درآورده و پوزخند میزده و کلی از این قضایا...تعجباسترس

خوب من خودم انگار آب سرد ریختن روم و مادر هم کلی ترسید و بهش گفت تنها نخوابه !نگران

چون معمولا خوابایی که میبینه یه مفهومی داره و از اون موقع من تقریبا یه حسه ترس تو وجودم شعله ور شده و همش متوجه کوچیکترین صدا و تغییری تو خونه هستمساکت

شب که میخواستیم بخوابیم  مریم برقای توی حال رو خاموش کرد و منم متوجه این شدم و بعدش اومد توی اتاقش،بعد که میخواستم از تو اتاق برم بیرون و مریم هم همزمان با من داشت میومد دیدیم برقا روشنه و بهم گفت من که برقارو خاموش کرده بودم ،خوب منم اینو میدونستم و به رو نیاوردم که اوضاع بدتر نشه ولی جای شما خالی همینطور شبا خوابم نمیبرد بعدش دیگه کلا بی خواب شدماسترس

هیچی دیگه نظرم به اینکه بخوام تو یه جلسه ی احضار روح شرکت کنم تغییر کرده و اینکه بخوام زیادی فیلم های ترسناک ببینم !مشغول تلفن

برعکس این چند وقت توی اینترنت عکس هایی به چشمم میخوره که بعدش فهمیدن پشتش یه سایه ای یا یه چهره ای دیده شده.خنثی

خوب دیگه بسه نمیخوام بیشتر از این بترسم مخصوصا این که الانم تنهامنیشخند

به قول همراه اول هیچ کس تنها نیست ! اینم یه ترول از این قضیه که من قبولش دارم:

و اینم عکس این شخصیت که کشیدمش و زدم به اتاقم تا بفهممFor ever alone هستمنیشخند

 

پی نوشت1:روز جهانی وبلاگ به همه ی وبلاگ نویسا مبارک !هوراتشویق

پی نوشت2:خواستم اینجا یه کم تبلیغ کنم! نیشخندمیدونم وبلاگ خودم نیاز به حمایت و تبلیغ داره نیشخندولی این وبلاگ یکی از معلمای عزیزم و در واقع یه دوست باارزش که وبلاگشون تقریبا تازه شروع به کار کرده و احتیاج داره که معرفی بشه و از اونجایی که من خیلللللللللی دوسشون دارم  جا داشت اینجا این رو بنویسمچشمک اینجا کلیک کنید : یادداشت های یک معلم

ببینیم بعد سه سال اینجا وبلاگ نویسی و چند سال جای دیگه چقدر ارزش و اعتبار داریمنیشخند روسفید میشیم یا نهنیشخنددست تمام معلم های دلسوز رو میبوسمچشمک

پی نوشت3:عکس کنار پروفایلم خوب شده؟یکی به من گفت این چیه اینجا گزاشتی و زشته و این حرفا منم حرف گوش کن عوضش کردمنیشخندبعد هی به من میگن حرف گوش کن نیستمنیشخند