بعد مدت ها اومدم آرشیومو از روز اولی که این وبلاگ رو درست کردم(2تیر1389) مرور کردم و نظرای دوستای اون موقع رو با اشتیاق میخوندم

بعضی از خاطرات کلی منو خندوند و بعضی ها هم حسای بدی رو بهم منتقل کرد.

نظرای دوستای مجازیمو میدیدم و کلی میخندیدم و یادم میومد که چه دورانی داشتیم و چقدر واسه ی دنبال کردن خاطرات هم دیگه مشتاق بودیم

نزدیک سی تا از وبلاگ دوستای مجازیمو بازشون کردم به امید اینکه دوباره ردی ازشون پیدا کنم ولی شصت درصد با این جمله مواجه شدم:

وبلاگ مورد نظر شما پیدا نشد.

از بین چهل درصد دیگه سی درصدش کسایی بودن که یه نویسنده ی جدید آدرس وبلاگ رو گرفته بود.

و ده درصد دیگه:من اون موقع چند تا از دوستای وبلاگیم زوجایی بودن که تازه نامزد کرده بودن یا ازدواج کرده بودن میومدن و از رویاها و امید و آرزوها و برنامه هاشون مینوشتن و ده درصد مربوط به اونا بود که نوشته بودن این وبلاگ دیگه آپ نمیشه و رابطمون به هم خورده و من همچنان تعجب زده از چیزایی که در مورد عشق و رابطشون نوشته بودن و الان..

و به جرات فقط یک نفرشون رو توی یاهو پیدا کرده بودم که همچنان خوش و خرم بودن..

خلاصه یا من مشکل دارم که هنوز این وبلاگ رو نگه داشتم یا اون همه دوستی که الان اثری ازشون نیست و وبلاگاشون رو حذف کردن..

از بخش نظرات بگزریم خاطره هام رو که میخوندم اعصابمو به هم میریخت و بعضی یاشون منو یاد روزای بدی مینداخت...

این جمله ای که قبلا خوندم رو دارم همش به خودم میگم :

تنها یک روز در سراسرحیات کافی است ،نگاه از گذشته برگیر و برآن غبطه نخور، چرا که ازدست رفته است ،در غم آینده نیز مباش ،چراکه هنوز فرا نرسیده است،زندگی را در همین لحظه بگذران و آن را چنان زیبا بیافرین که ارزش بیاد ماندن را داشته باشد.

گاهی اوقات دوست دارم گوش خودمو بگیرم و بکشم و بگم:

مهسا چرا میخوای اینقدر خودتو اذیت کنی!

چرا اینقدر لجبازی؟؟!!

اصلا چرا اینقدر غرغرویی !

چرا اینقدر بد اخلاق شدی !؟

چرا به هیچکی نمیتونی اعتماد کنی؟

چرا به همه چی شک داری!!!

چرا اعتماد به نفست پایینه؟

چرا احساس پوچی میکنی !چرا فکر میکنی نقطه ی مثبت نداری؟

اصلا چرا مثل سنت شاد نیستی !

چرا ارادتو از دست دادی؟!

چرا گاهی افسرده ای آخه بچه جان؟!!

اصلا میدونی مشکلت چیه؟

بعدش که میخوام به خودم جواب بدم میگم:

لابد زندگی منم اینجوریه دیگه !

مثل وقتی که میرم توی وبلاگا و میگه وبلاگ مورد نظر شما پیدا نشد

منم هرچی میکردم تو زندگیم بهم میگم زندگی مورد نظر شما پیدا نشد !