دیدین چی شد ! دیدین ! دیدین ! دیدین !

این همه جماعت کنکوری خودشونو آماده کرده بودن واسه ی دوازدهم یه دفعه ای برمیدارن میگن فردا ده صبح نتیجه ها اعلام میشه !

خب شماها به فکر ما نیستید؟ من که اولین دفعه که خبرو شنیدم شوک شدم پای تلفن اصلا نمیدونستم چی بگم و باور نمیکردم ! ولی خب توی این کاراشون که هیچ نظمی نداره نباید خیلی هم تعجب زده شد !

خلاصه حال الانم رو نمیتونم توصیف کنم.10 ساعت دیگه نتایج میاد ! اگه کسی لباس داره تعارف نکنه که توی دلم لباس دارن میشورن !

فعلا انواع مرض ها از قبیل سردرد و استخون درد و سرماخوردگی اونم توی این هوا داره سراغم میاد ! خدا بخیر کنه تا فردا زنده بمونم !

الان اصلا دعا نمیکنم که خدایا رتبم خوب بشه و اینطورچیزا...

فقط دعا میکنم آرامش داشته باشم و توان رویارویی با هر اتفاقی رو !

درسته که گفتن همه ی داوطلبا مجاز شدن ولی این خبر فقط کسایی که براشون قبول شدن مهمه رو خوشحال میکنه نه کسی که توقعش از خودش فراتر هست...