اول نوشت:دوستان من خیلی به اینترنت دسترسی ندارم و هروقت از سفر برگشتم به وبلاگاتون سر میزنم و جبران میکنم.درضمن چون این پست رو هول هولکی نوشتم یه چیزایی در مورد وبلاگ ها ویرایش و کم و زیاد شد.

با یه روز تاخیر روز جهانی وبلاگ رو به همه ی دوستای گل وبلاگ نویس از ته قلبم تبریک میگم.قلب

ما همچنان انزلی هستیم و الان کافینتم گویا قرار نیست مامان از اینجا دل بکنه.

طی توضیحاتی که باشگاه هواداران پرشین بلاگ درباره ی دستورالعمل های روز جهانی وبلاگ داده تو این روز وبلاگ نویس ها پنج تا از وبلاگ هایی که دوست دارند رو توی وبلاگاشون معرفی میکنن و بعد به خودشون اطلاع میدن که بعید میدونم کمتر وبلاگی اینکارو انجام داده باشه ولی من دوست داشتم این کارو بکنم.شماهاهم دیر نشده !

وبلاگ اول:

من

وبلاگ یکی از دوستای خوب اول دبیرستانم،از معدود کسایی که توی دنیای واقعی میدونه که وبلاگ نویسم.جدیدا یک سالش شده و خیلی توی عرصه ی وبلاگ نویسی به خاطر همون مشغله هایی که من داشتم(کنکور و درس و ...)فعال نیست.کم مینویسه ولی خوب !هم خودشو دوست دارم هم وبلاگشوقلبمطلباش مثل بعضی از وبلاگا کپی نیست و از زبون خودش !

وبلاگ دوم:

دختر مشرقی

خیلی با هم تبادل نظر نداریم ولی وبلاگشو همیشه میخونم.تجربه های روزانش و کارایی که انجام میده رو مرتب مینویسه و بعضی تجربه ها و کارایی که انجام میده خیلی به درد من خورده،طرز تفکرشو دوست دارم و توصیف خیلی قوی ای داره مخصوصا تو نوشتن سفرنامه...وقتی مطالب رو میخونی کاملا میتونی خودت رو تصور کنی !

وبلاگ سوم:

یادداشت های یک معلم(هاجر پناهی)

یه وبلاگ برای دوستداران جغرافیا و کسایی که دوست دارن اطلاعات عمومیشون بیشتر بشه از زبان یک معلم مهربون و البته گاهی شعر و مطلبای مختلف بینشون دیده میشه.هم صاحب وبلاگ رو خیلی خیلی دوسش دارم و هم وبلاگ روقلبیکی از خواسته هام اینه نویسنده ی وبلاگ از زبون خودش هم شروع به نوشتن بکنه و همیشه وبلاگ نویس باشه.(درضمن یکی از راه های بهتر شدن نویسندگی اینه که حوصله داشته باشین نظر بزارید!!)

وبلاگ چهارم:

وبلاگ نویس (مهدیار بهشتیان)

تقریبا توش همه جور مطلبی پیدا میشه ! البته بحث سیاسی ممنوعه(قابل توجه بعضی کامنت گذاران)یه وبلاگ نویس توانا که قلمشو خیلی دوست دارم.کشورشو دوست داره و یکی از فعال ترین وبلاگ نویسا.درضمن چون تو حوزه ی علوم انسانیه ارادت داریم!(پرچم بالاست!)


وبلاگ  پنجم: 

اینجا همیشه زمستان است(رضا)

یه وبلاگ که توش پر از حرف دله ! جو وبلاگ شاعرانه و ادبیه...بیشتر از عشق صحبت مبشه ! والبته بینش خاطرات نویسنده ی وبلاگ هم جالبه.امیدوارم در آینده بشه روزای شادی هم توی وبلاگش دید.البته من هنوزم اسم قبلی وبلاگ رو دوست دارم.درخشش ابدی یک ذهن پاک !