درسته امتحان داشتم ولی مگه آدم میتونه جام جهانی و مسابقه های فوتبال رو از دست بده؟آدم همیشه امتحان داره ولی اینا کم پیش میاد...

من این مدت تا خرخره فوتبال و والیبال دیدم که اگه امتحان داشتم اینقدر نمیدیدیم!

چون اصلا آدم فوتبالی ای نیستم و علاقه ای ندارم و همیشه ببینم داره فوتبال میزاره کانال رو عوض میکنم ،تنها رابطم با فوتبال دیدن ِ برنامه ی 90 اونم به خاطر عادل هست وگرنه هنوزم نمیدونم آفساید چیه؟کرنر رو کی میزنن؟فقط میدونم اونی که رنگ ِ لباسش فرق داره داوره:)))نیشخند

ولی تو این آقا من یه فوتبالی دیدم در حد ِ پسرای ِ عشق فوتبال،تا نصفه شب پای شبکه ی 3 و برنامه ی 2014 و تو اکثر مسابقه هاش هم شرکت میکردم بماند که حتی یه دونه پیش بینی هم درست در نیومد ولی چیزی از ارزش هام کم نشد:)))،از دیدن مسابقه ی تیمایی مثل اسپانیا و هلند و ایتالیا بگیر تا شیلی و کرواسی و کره...

تا اینکه رسید به ایران و آرژانتین...

من مثل خیلی ها که تیم ملی رو بعد از بازی نیجریه کوبوندن و مسخره کردن و هرچی خواستن گفتن نبودم،درسته دیدن بازی واقعا حوصله رو سر میبرد ولی نمیشد قضاوت کرد که چی پیش میاد...

خوشبختانه جز اون گروهی که میگفتن حداقل پنج تا شایدم ده بیست تا گل از آرژانتین میخوریم هم نبودم،گاهی با خودم فکر میکردم یا میگفتم ممکنه دو سه تا گل بخوریم ولی امسال از بازی ها فهمیدم فوتبال رو واقعا نمیشه پیش بینی کرد و جذابیتش هم به همینه،یعنی قبل ِ بازی واسم مساوی کردن و حتی گل زدن به آرژانتین چیز ِ غریبی نبود، من 90 دقیقه از بازی لذت بردم چون دیدم واقعا دارن میجنگن،شاید تنها فوتبالی که باعث شد از فوتبال لذت ببرم،90 دقیقه تیممون رو تحسین کردم،اون گل توی وقت اضافه ایندفعه تنها گلی بود که واقعا چیزی از ارزش هامون رو کم نکرد...

من از دروازه بانی حقیقی لذت بردم،از زحمتای آندو و قوچان نژاد و دژاگه و پولادی و....

من برای اولین بار به تیم ِ فوتبالمون افتخار کردم،من آخر بازی از ناراحتیشون غصه خوردم،این اولین باری بود که من تا صبح واسه یه بازی ِ فوتبال سردرد بودم،اولین باری بود که با وجود اون همه حسای خوب دپرس بودم و میگفتم حیف شد و تا صبح میگفتم لعنت به داور...لعنت به ناداوری...لعنت به وقت ِ اضافه...

وقتی رونالدو توی توئیت ازتون تعریف میکنه،وقتی آرژانتین مُرد تا بُرد،وقتی مسی،بهترین بازیکن ِ جهان خودشو کشت تا تونست گل بزنه،وقتی گزارشگر آرژانتینی دو دقیقه داشت میگفت گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگلللللللللللللل از شدت ِ خوشحالی و اینقدر واسش عجیب بود گل زدن ِ تیمش و حتی نمیدونم الان سالمه یا نه؟ وقتی سایت فیفا مینویسه حقیقی عقاب ِ جدید ِ آسیا،وقتی تیممون توی دفاع بین کشورها اول میشه،وقتی گاردین و اکثر ِ خبرگذاری ها از بازی فوتبالتون متعجب اند و همه میگن حق ِ ایران بود که آرژانتین رو ببره،وقتی عادل از ته دلش وسط ِ بازی میگه چقدر خوبیم ما،این یعنی شما بهترینید !

برای گل زدن به تیمی که کی‌روش ساخته، حداقل باید چهارتا توپ طلا -درست گفتم چهار تا؟- داشته باشی و 92 دقیقه‌ بدوی.
پ.ن: اونوقت حتی اگه نتونستی به ایران گل بزنی، داور باید کمکت کنه!