خیلی وقته که خیلی زیاد طرفدار ِ رامبد جوانم و هر فیلمی و سریالی که میسازه یا بازی میکنه پیگیرش هستم!از سریال ِ مسافرانش بگیر تا ورود آقایان ممنوع رو بارها و بارها دیدم و خندیدم...

تا اینکه چندماه پیش دیدم تو شبکه ی نسیم داره یه برنامه(خندوانه) درست میشه که کاگردان و مجریش رامبد جوانه و هدفشم خندوندن مردمه...

منم از همون اولش تا به الان که کم کم هم داره این سری از خندوانه تموم میشه هرشب ساعت 11 پای تلوزیون نشستم و تا جایی که ممکن بود برنامه هاشو دیدم و بهش عادت کردم و توی اون یک ساعت و گاهی یک ساعت و خورده ای روحیم تغییر میکرد و کلی میخندیدم...روز به روز هم این برنامه واقعا داره پیشرفت میکنه و بهتر میشه.

تقریبا به اطرافیانم هم توصیه میکردم این برنامه رو ببینن،حالا یه سری میگفتن باشه ولی علت نوشتن ِ من اون سری ای هستن که میگفتن مگه تو برنامه های صدا و سیمارو میبینی؟مگه دیوونم بشینم پای تلوزیون ِ ایران،خیلی خزه...

و نقطه ی جوشم رو به طرز عجیبی بالا میبردن،هر برنامه ای  توی هر جایی خوب باشه میبینم،نباشه هم وقتمو تلف نمیکنم حالا فرقی نداره اینور یا اونور...

و بعد قسمت دردناک قضیه اینجاست که امروز فهمیدم کسایی که درموردشون صحبت کردم و چند نفرهم بودن و با هم دوست بودن،الان که یکیشون خندوانه رو دیده و خوشش اومده بقیه هم شروع کردن به دیدن،یعنی چون طرف خیلی های کلاس و به روز بوده و گفته خندوانه رو ببینید گفتن لابد خوبه ولی چون من اهل افه اومدن و کلاس گذاشتن نیستم گفتم ببینین گفتن لابد خیلی خزه...

وقتی داشتن عقل رو تقسیم میکردم شما کجا بودین دقیقا؟!نیشخند