چقدر خوبه که هنوزم میبینم بعضی وبلاگ نویسا همچنان فعالند ، اصلا حس خوب میگیرم ازشون،خودم هروقت میام اینجا حالم از تمام شبکه های مجازی ِ دیگه به هم میخوره، البته این حس فقط دوامش تا وقتیه که اینجام...

توی ذهن من اینه که آدمای وبلاگ نویس،مخوصا پایبند به وبلاگ نویسی که چند ساله مینویسن خیلی آدمای خوب و قابل اعتمادین! به درست و غلطش کار ندارم ولی تو ذهنم اینهنیشخند

امروز داشتم به دوستای وبلاگی سر میزدم، یک مترسک  که همچنان پابرجاست و مینویسه حتی روزی چندتا! نمیدونم این همه حرفو از کجا میاره :))) از اوناست که با کتکم از نوشتن و وبلاگ نویسی انصراف نمیدهنیشخند

دختر مشرقیم جز هموناست که هنوزم مینویسه ولی جدیدا رنگ و روی نوشته های تغییر کرده،انگار دارم یه وبلاگ جدیدو میخونم، ولی همچنان نوشته هاشو دوست دارم...

من که رو سر ما جا داره،واسه کنکور این مدت غیبتش موجه هست ولی از الان به بعد نه! استارتو که زده،ایشاا... ادامه پیدا کنه...

والری! خیلی نیست که میشناسمش ولی نوشته ها و عکساشو خیلی دوست دارم!از فازش خوشم میاد،هر چندماه شاید براش کامنت بزارم و ابراز وجود کنم که دارم میخونمت که اونم به این دلیله واقعا واسه پستاش کامنتم نمیاد:))) از روی اجبار کامنت گداشتن و اینکه واست بشه یه نوع وظیفه رو دوست ندارم...چه اینجا چه جاهای دیگه

درخشش ابدی یک ذهن پاک! قبلا که اصلا اپ نمیشد الانم که رفتم دیدم کلا وبلاگ باز نمیشه.همیشه دوست داشتم مثل همون اولا که با وبلاگ آشنا شدم  هر چند روز نوشته های جدیدشو بخونم...حال و هوای وبلاگشو دوست داشتم...

سوگل رو یادم نمیره،مخصوصا بعد کامنتی که یهویی بعد از کلی غیبت واسم گداشته بود و کلی خوشحالم کرد و فهمیدم هنوزم منو یادشه و میخونه... ولی کلا قطع امید کردم از برگشت دوبارش به وبلاگ نویسی...

الهه هم جز کسایی هست که همچنان به نوشتن ادامه میده،و وبلاگشم مثل اون وبلاگاست که واقعا گاهی نمیدونم باید چه کامنتی بدم واسه حرفاش...امیدوارم حال و هوای وبلاگش برگرده به روزایی که شر و شیطون بود.

یادداشت های یک معلم !چی بگم! کلا از وبلاگ نویسی و وب گردی انصراف داده...مثل اینکه حاضرم نیست بهش برگرده...حتی با زور!!ولی بازم امید دارم...بازگشت همه به اینجاستنیشخند

خیلی دوستتون دارم دوستای وبلاگی 3>

راستی یه وبلاگ دیگه هم باید به این لیست اضافه بشه که تو لینکامم نیست،اینکارو نمیکنم چون خودش دوست نداره و راحت نیست!دیگه خودت بدون که کی ای همکلاسی:)))

پی نوشت: دلم دوستای وبلاگی جدید و آشنا شدن با چند تا وبلاگ نویس رو خواست:)))خیلی وقته قسمت لینک وبلاگم ثابت مونده...علتشم تنبلی واسه خوندن وبلاگای جدیده...چشم -_-

راستی کاشکی اینجا قابلیت تگ کردن داشت :/